Da Costakade 209 sous
1053 XA Amsterdam
route

T. 020 4897663
info@landzaat.nl

KvK 27189711
privacyverklaring
disclaimer
Poort hallen Amsterdam Oud-West foodhallen administratiekantoor belastingadvies Arenaboulevard Amsterdam zuidoost ajax boekhouder zzp Schouwburg Amsterdam centrum leidseplein administratiekantoor belastingadviseur Rode brug Amsterdam	oost pythonbrug belastingaangifte salarisadministratie Huis Amsterdam	oud-west gedicht jaarrrekening belastingadvies Schipholbord Amsterdam Schiphol administratie omzetbelasting zzp Rijksmuseum Amsterdam Rijksmuseum kunst boekhouder inkomstenbelasting Reclamezuil Amsterdam Reclame schinkel administratiekantoor belastingadviseur Eye Amsterdam noord	filmmuseum boekhouder omzetbelasting terras Amsterdam Westerpark zzp administratie horeca Vondelpark Amsterdam Vondelpark administratiekantoor belastingaangifte salarisadministratie Nijntje Amsterdam Museumplein jaarrekening zzp belastingaangifte Molen Amsterdam	oost brouwerij omzetbelasting loonheffing Station Amsterdam Centraal Station boekhouder belastingaangifte inkomstenbelasting

ADMINISTRATIE

Administratie uitbesteden

Bent u ondernemer in Amsterdam en wilt u de administratie uitbesteden? Dat kan bij Administratiekantoor Landzaat! Wij hebben namelijk meer dan 15 jaar ervaring met de administratie van ondernemers.
Wij doen de administratie voor zzp’ers (zelfstandige zonder personeel), ondernemers met een eenmanszaak of vof (vennootschap onder firma) en ondernemers met een BV (besloten vennootschap). Onze klanten komen voornamelijk uit de regio Amsterdam.

Administratie Amsterdam

Als ondernemer doet u misschien niet graag zelf uw administratie en wilt u daarom de administratie uitbesteden. Dat is begrijpelijk, want u kunt uw tijd en energie wellicht beter besteden aan de dagelijkse uitoefening van uw bedrijf.
Meestal is gespecialiseerde kennis nodig voor het doen van de administratie, zoals het samenstellen van een jaarrekening of het indienen van een belastingaangifte. Daarom kunt u de administratie uitbesteden aan Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam!

Administratie aanleveren

Als u de administratie aan ons uitbesteedt, dan kunt u deze op verschillende manieren aanleveren. Zorg ervoor dat uw administratie volledig is en bewaar alle inkoopfacturen en bonnen. Als u geen papieren bankafschriften of facturen meer ontvangt, dan moet u deze wel downloaden en opslaan.
Lever voor een efficiënte verwerking uw administratie als volgt aan:
1) verkoopfacturen of een uitdraai van de omzet uit uw kassa;
2) bankafschriften met daarachter de inkoopfacturen en bonnen die erop betaald zijn;
3) inkoopfacturen en bonnen die contant of via een privébankrekening betaald zijn;
4) inkoopfacturen die nog betaald moeten worden.
Let er bij de bankafschriften op dat er een begin- en eindsaldo op het afschrift staat. U kunt de administratie verder per post opsturen of gewoon langsbrengen. Delen van uw administratie kunt u uiteraard ook mailen. Kunt u niet altijd uw administratie opsturen of langsbrengen? Dan komen wij het gewoon bij u ophalen. Wel zo gemakkelijk!

Belastingaangifte

Een belangrijk onderdeel van de administratie vormt het indienen van de verschillende belastingaangiften. Meestal wordt de administratie eerst verwerkt voor het indienen van de aangifte omzetbelasting. Zo wordt berekend hoeveel omzetbelasting er betaald moet worden.
De administratie wordt ook verwerkt om het resultaat van een onderneming of zzp’er vast te stellen. Een zzp’er, eenmanszaak en vof moeten namelijk het resultaat (winst of verlies) aangeven bij de aangifte inkomstenbelasting. En een BV moet het resultaat aangeven bij de aangifte vennootschapsbelasting.

Jaarrekening

Een ander onderdeel van de administratie is het opstellen van de jaarrekening. In de jaarrekening staat diverse financiële informatie, zoals de winst en de bezittingen en de schulden van uw bedrijf. Op basis van de jaarrekening kunt u ook maatregelen nemen om uw bedrijf bij te sturen.
Ondernemers met een eenmanszaak of vof zijn niet verplicht een jaarrekening te laten opstellen. Een balans en verlies- en winstrekening zijn dan voldoende. U mist dan wel het inzicht om bijvoorbeeld bepaalde kosten met elkaar te vergelijken. Bij het afsluiten van een hypotheek of lening is een jaarrekening ook noodzakelijk.