Aalsmeerweg 79
1059 AE Amsterdam
route

T. 020 4897663
info@landzaat.nl

KvK 27189711
privacyverklaring
disclaimer
t V N M S P A S R H S R R E

HORECA

Horeca administratie uitbesteden

Bent u horecaondernemer en wilt u de horeca administratie uitbesteden? Dat kan bij Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam. Wij hebben meer dan 20 jaar ervaring met de administratie van ondernemers uit de horeca. Voorbeelden van horeca: restaurant, café, bar, lunchroom, hotel, ijssalon, brasserie, eetcafé, cafetaria, toko, koffiebar, catering, foodtrucks, pizzeria, sushi, tearoom, broodjeszaak, strandpaviljoen, ontbijtservice.

Boekhouder Horeca Amsterdam

Als ondernemer in de horeca kan het lastig zijn om zelf de administratie te doen. Dat is logisch, want u kunt uw tijd uiteraard beter besteden aan uw horecaonderneming. Bovendien is gespecialiseerde kennis nodig voor het opstellen van een jaarrekening en belastingaangifte.
Zoekt u dus voor Boekhouder Horeca Amsterdam? Vraag dan een offerte aan bij Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam-Zuid.

Diensten horeca

Als horecaondernemer kunt u de aangifte omzetbelasting en de aangifte inkomstenbelasting aan ons uitbesteden. Ook maken wij de jaarrekening voor u. Als u personeel in dienst heeft, kunnen wij de loonadministratie voor u verzorgen. Wij kunnen de hele horeca administratie voor u doen! U kunt dus uw horeca administratie uitbesteden aan Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam-Zuid.

Aanleveren administratie horeca

Zorg ervoor dat uw horeca administratie volledig is en bewaar goed alle inkoopfacturen, bonnen en zakelijke bankafschriften. Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam kan het beste uw horeca administratie verwerken als u het als volgt aanlevert:
1) uitdraai van de omzet uit uw kassa (uitsplitsing van BTW-percentage);
2) bankafschriften met daarachter de inkoopfacturen en bonnen die erop betaald zijn;
3) inkoopfacturen en bonnen die per kas of via een privébankrekening betaald zijn;
4) inkoopfacturen die nog betaald moeten worden.