Da Costakade 209 sous
1053 XA Amsterdam
route

T. 020 4897663
info@landzaat.nl

KvK 27189711
privacyverklaring
disclaimer
Schouwburg Amsterdam centrum leidseplein administratiekantoor belastingadviseur Rode brug Amsterdam	oost pythonbrug belastingaangifte salarisadministratie Huis Amsterdam	oud-west gedicht jaarrrekening belastingadvies Schipholbord Amsterdam Schiphol administratie omzetbelasting zzp Rijksmuseum Amsterdam Rijksmuseum kunst boekhouder inkomstenbelasting Reclamezuil Amsterdam Reclame schinkel administratiekantoor belastingadviseur Eye Amsterdam noord	filmmuseum boekhouder omzetbelasting terras Amsterdam Westerpark zzp administratie horeca Vondelpark Amsterdam Vondelpark administratiekantoor belastingaangifte salarisadministratie Nijntje Amsterdam Museumplein jaarrekening zzp belastingaangifte Molen Amsterdam	oost brouwerij omzetbelasting loonheffing Station Amsterdam Centraal Station boekhouder belastingaangifte inkomstenbelasting Poort hallen Amsterdam Oud-West foodhallen administratiekantoor belastingadvies Arenaboulevard Amsterdam zuidoost ajax boekhouder zzp

HORECA

Horeca administratie uitbesteden

Bent u horecaondernemer en wilt u de horeca administratie uitbesteden? Dat kan bij Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam. Wij hebben meer dan 15 jaar ervaring met de boekhouding van ondernemers uit de horeca. Voorbeelden van horeca: hotel, pension, bed & breakfast, restaurant, café, lunchroom, brasserie, eetcafé, snackbar, cafetaria en catering.

Boekhouding horeca

Als horecaondernemer doet u misschien niet graag zelf uw boekhouding. Dat is logisch, want u kunt uw tijd uiteraard beter besteden aan uw horecaonderneming. Bovendien heeft u meestal gespecialiseerde kennis nodig voor het opstellen van een jaarrekening en het indienen van een belastingaangifte. Daarom kunt u ook de horeca administratie uitbesteden aan Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam.

Diensten horeca

Als horecaondernemer kunt u de aangifte omzetbelasting en inkomstenbelasting aan ons uitbesteden. Ook maken wij de jaarrekening voor u. En als u personeel in dienst heeft, dan kunnen wij de salarisadministratie voor u verzorgen. Kortom, wij kunnen de hele horeca administratie voor u doen!

Aanleveren administratie horeca

Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam kan het beste uw horeca administratie verwerken als u het als volgt aanlevert:
1) uitdraai van de omzet uit uw kassa (met uitsplitsing van BTW-percentage);
2) bankafschriften met daarachter de inkoopfacturen en bonnen die erop betaald zijn;
3) inkoopfacturen en bonnen die per kas of via een privébankrekening betaald zijn;
4) inkoopfacturen die nog betaald moeten worden.
Zorg ervoor dat uw administratie volledig is en bewaar alle inkoopfacturen en bonnen. Als u geen papieren bankafschriften of facturen meer ontvangt, dan moet u deze wel downloaden en opslaan. Let er bij de bankafschriften op dat er een begin- en eindsaldo op het afschrift staat.
U kunt de administratie per post opsturen of langsbrengen. Delen van uw administratie kunt u uiteraard ook mailen. Kunt u de administratie niet opsturen of langsbrengen? Dan komen wij het gewoon bij u ophalen. Wel zo gemakkelijk!

Vergunningen horeca

Als horecaondernemer bent u verplicht zich in te schrijven bij het bedrijfschap Horeca en Catering. Zorg er tevens voor dat u de juiste vergunningen heeft, zoals: drank- en horecavergunning, terrasvergunning en omgevingsvergunning. Verder moet u regels voor de voedselveiligheid naleven d.m.v. een HACCP-systeem (Hazard Analysis Critical Control Points) te gebruiken en tevens moet in het bezit zijn van een SVH (Verklaring Sociale Hygiëne).