Aalsmeerweg 79
1059 AE Amsterdam
route

T. 020 4897663
info@landzaat.nl

KvK 27189711
privacyverklaring
disclaimer
N M S P A S R H S R R E t V

KOSTEN BOEKHOUDER

Kosten boekhouder klein bedrijf

Bent u ZZP’er of heeft u een eenmanszaak of vof (vennootschap onder firma) met een klein bedrijf in de regio Amsterdam? En bent u op zoek naar de kosten en prijzen om uw administratie uit te besteden? Vraag dan een offerte aan bij Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam! U weet dan gelijk de kosten van een boekhouder.
Elke administratie en persoonlijke situatie is weer anders. Dit geldt ook voor een klein bedrijf. Daarom maken wij een offerte op maat voor u. Zo kunt u de aangifte omzetbelasting zelf doen maar de inkomstenbelasting uitbesteden. Op basis van uw wensen en onze prijzen stellen wij een offerte voor u op. Vraag gelijk een offerte aan: Offerte

Prijzen Boekhouder Amsterdam

Als u een klein bedrijf heeft, hanteren wij 2 prijzen (exclusief BTW). Dat is € 50,- per uur voor het verwerken van uw administratie en de aangifte omzetbelasting. En € 75,- per uur voor de aangifte inkomstenbelasting en het samenstellen van de balans en winst- en verliesrekening (een hele jaarrekening is voor een klein bedrijf niet altijd nodig). Op basis van uw wensen en op basis van deze prijzen bepalen wij de kosten voor een klein bedrijf, zoals een ZZP’er of vof. Bovendien ontvangt u pas van ons een factuur als wij ook echt iets voor u gedaan hebben. Geen maandelijkse betalingen dus!
Zoekt u dus naar Kosten Boekhouder Klein Bedrijf? Vraag dan eens een offerte aan bij Administratiekantoor Landzaat in Amsterdam-Zuid.

Uitbesteden administratie

Als eigenaar van een klein bedrijf in Amsterdam doet u misschien niet graag zelf uw administratie en wilt u het daarom uitbesteden. Bovendien kunt u uw tijd en energie waarschijnlijk beter besteden aan de dagelijkse uitoefening van uw beroep of bedrijf. Maar u wilt natuurlijk ook dat de kosten van uw boekhouder zo laag mogelijk zijn. Dit kan bijvoorbeeld door uw administratie goed te organiseren. Of u kunt ook zelf de aangiften omzetbelasting doen. Alleen is er dan geen regelmatige controle door een boekhouder, die kan controleren of er bijvoorbeeld facturen missen en of de aangifte correct is gedaan.

Aanleveren administratie

De prijzen en kosten van Administratiekantoor Landzaat zijn gebaseerd op een georganiseerde wijze van aanlevering van uw administratie. Daardoor blijven de kosten van een boekhouder voor u ook zo laag mogelijk.
Zorg bijvoorbeeld ervoor dat uw administratie volledig is. Print daarom alle digitale inkoopfacturen uit of sla ze op. Bewaar goed alle kasbonnen en uw zakelijke bankafschriften.
Maak bij het aanleveren van uw administratie bij voorkeur de volgende 4 stapels:
1) betaalde en onbetaalde verkoopfacturen of omzetuitdraai uit uw kassa;
2) bankafschriften met daarachter de inkoopfacturen en bonnen die erop betaald zijn;
3) inkoopfacturen en bonnen die via een privébankrekening of die contant betaald zijn;
4) inkoopfacturen die nog niet betaald zijn.